3de dag Chenzhou(Hunan)

15 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Vanmorgen zijn we met de taxibus en onze gids naar een park gegaan aan de rivier.Was heel leuk ook omdat onze gids natuurlijk heel veel te vertellen had in de bomen hoor je heel vaak herrie wij vroegen ons steeds af wat het was het blijken insecten te zijn die zoveel herrie maken en dan opeens is het weer stil ik geloof dat het een soort krekels zijn maar ja bij ons zitten die in het gras dus rara haha.Werd steeds heter zo heet dat wij ook met onze paraplu,s gingen lopen om de zon tegen te houden.We gaan hier bij het hotel ook steeds naar buiten om even wat boodschappen te doen en daar rijd gewoon een locomotief door de supermarkt en je kan er balen rijst kopen daar zeg je u tegen,en heel veel soorten snoepjes en andere dingen wat wij echt niet kennen.Giesteravond zijn Marcel en ik naar het plein hiervoor gegaan dat is heel groot en ligt tussen alle hotels en flats in de mensen hebben hier geen tuin dus gaan de mensen hier in de avond allemaal naar het plein en dat is supergezellig.Kinderen die daar dansles en balletles krijgen heel veel groepen die dansen paren en ook apart mannen met tollen die slaan heel hard en zijn ook hele grote tollen er is muziek en volop leven erg leuk om te zien dalijk willen we ook met de meiden erheen is voor hun ook leuk om te zien.Op de foto,s zie je de locomotief de rest is allemaal in het park gemaakt o ja toen het zo heet was zijn we even wezen afkoelen in de sneeuw op de hoge boogbrug zie je ruby en yina als je goed kijkt.Nog even app contact gehad met Laura en Annika en het gaat super met hun en de dieren is altijd fijn om te horen natuurlijk.Morgen hebben we een reisdag taxi ,lange treinreis,en nog een keer de taxi dus ik denk tot overmorgen allemaal morgen gaan we naar de provincie Guangxi liefs xxxxxxxkarin

1. Opa en Oma van der Made:
    15 augustus 2017
    Heb ik een heel verhaal zitten schrijven en ik zie het niet meer. Dus het zal nog wel ergens opduiken. Fijn dat alles zo goed gaat alleen de hitte is wel heftig. Het is ook reuze fijn dat het in Lhee ook zo goed gaat.
    Geniet maar lekker met z'n viertjes .
    Veel liefs en vier dikke knuffels.
  2. Jenny Hoorn:
    15 augustus 2017
    Leuk verhaal weer.Wel heel apart als het zo heet is en je staat dan in de sneeuw.
    Maar weer lekker genieten van alles.