3rd dag Nanchang

12 augustus 2017 - Nanchang, China

Lekker geslapen vannacht alle 4 daarna lekker en op ons gemak ontbeten in het hotel.Ze hebben van alles vis,chinees eten,broodjes,croissant verse sappen enz....Daarna naar het provinciale museum van Jiangxie geweest.Was heel erg warm ook daarbinnen meestal overal airo behalve daar.Daarna gingen Ruby en Yina zwemmen in het hotel maar het was een smerig zwembad dus ze waren snel klaar.In de avond de straatjes achter ons hotel gelopen met de winkeltjes.Het verkeer hier is nog steeds vreselijk ze doen maar wat ook al zijn er stoplichten ze rijden gewoon door rood en toeteren als gekken allemaal echt een chaos en echt opletten met oversteken.Daarna naar het winkelcentrum Ruby en ik een mooie armband en horloge gekocht,een leuk aandenken aan de provincie Jiangxie.Yina zag niks dus die heeft nog iets te goed.In de avond hapje gegeten in de stad,en vanavond zouden we naar een waterschow gaan.Maar het ging knetterhard onweren en regenen.Dus zijn toen maar gaan genieten vanaf de hotelkamer van de lichtschow en het onweer Yina heeft nog een mooie foto gemaakt van het onweer die zie je op de foto,s.Morgen naar de provincie Hunan waar Yina vandaan komt, tot later allemaal dikke kus xxxxxx;-)))

1. Opa en Oma van der Made:
    12 augustus 2017
    Wij hebben weer genoten van het verhaal en zijn zeer benieuwd hoe Yina ontvangen wordt en hoe zij het ervaar. Dikke kus van ons !
    Ik stop nu want ik heb al MB 's bij gekocht en weet niet wanneer ze op zijn het gaat snel.
  2. Karin:
    12 augustus 2017
    Ja wij ook niet te veel verwachten kan het altijd meevallen dikke kus terug xxxxxxx
  3. John & Yvonne:
    Leuk verhaal weer!!
    Mooie foto die Yina heeft gemaakt, Lukcy shot..
    heel veel plezier morgen en geniet weer van de spannende dag
    xxxx
  4. Jenny Hoorn:
    12 augustus 2017
    Leuk om weer een verslag te lezen.Wij hebben de oogstdag er weer opzitten.
    Dus morgen een bijzondere dag voor Yina.Ben benieuwd wat ze er van vind en hoe haar ontvangst daar is.

Groetjes enny en fam
  5. Lenie:
    12 augustus 2017
    We hebben samen ook een geweldige tijd gehad in nanchang en denk daar nog vaak aan terug een fijne dag morgen
  6. Lenie:
    12 augustus 2017
    War een ontvangst bij het weeshuis top toen moesten we rennen voor ons leven leuk voor ruby
  7. Karin:
    13 augustus 2017
    Haha lenie ja was ook een super tijd toen ja mooie ontvangst bij Ruby leuk he John en Yvon dat de foto's ook lukken we gaan zeker genieten ervan leuk Jenny de oogst dag we verwachten bij het tehuis niet veel dan kan het altijd meevallen liefs xxx