aankomst provincie Guangxi dag 1 en 2

17 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Gistermorgen om half 9 vertrokken vanaf ons hotel met onze gids en taxichauffeur die hebben ons weggebracht naar het treinstation.We werden een beetje moe van onze gids ze bedoelde het goed.Maar we waren al zo vaak met de trein gegaan,en ze bleef maar alles uitleggen haha nou ja ze was wel aardig .Om half 1 onze gids met plezier gedag gezegd Toen met de trein en taxi en om 5 uur aangekomen in de provincie Guangxi vlabij Jangshuo in The giggling tree.Een supergezellig blauwgeverfd gasthuis.Het is een oud groot gebouw met boerenhuizen wat ze leuk opgelnapt hebben.Met een gezellig binnenverblijf en zwembad.Waar je heerlijk kan eten voor je deur.Kamers zijn leuk en goeie airco bedden en douche.Het is hier zo mooi en prachtig midden in de natuur metbergen bomen rijstvelden en een rivier met watervallen waar je op bamboe vlotten kan varen wat we ook zeker nog gaan doen.Hiervoor zaten we alleen maar tussen de chinezen hier stikt het van de nederlanders ook veel met chinese adoptiekinderen.Dit is ook van Nederlanders.Wel even wennen want we moeten nu een beetje opletten met wat je zegd want ze verstaan het haha maar ook leuk om een praatje te maken met sommige.We hebben prachtig uitzicht op mega hoge bergen en we lopen in 5min.naar de prachtige rivier.We hebben mooie.drukke,emotionele dagen gehad.Nu blijven we hier lekker een week lekker tot rust komen in de natuur echt een superafwisselijk na die drukke stedenIk zit dit nu lekker buiten te typen Marcel en Ruby en Yina zijn even naar de rivier vanmiddag even plonzen in het zwembad en ondertussen word onze vieze was gewassen .Echt genieten hier en we kunnen hier ook hele gave dingen doen maar hoeft niet want hier is alles wat je nodig hebt en supermooi liefs en groetjes van Marcel Ruby en Yina xxxxx

1. John&Yvonne:
    17 augustus 2017
    Dat ziet er geweldig uit op de foto,s
  2. Opa en Oma van der Made:
    Hallo lieverds!
    Inderdaad nu wat rustiger aan. Ik reisde mee met jullie ook ik moet bijkomen van de reis.
    Wat ontzettend fijn dat jullie weer zo goed hotel en alles erop en aan hebben. Geniet er maar flink van want deze laatste week gaat misschien wel snel. Veel liefs en een hoop xxxxxxxxxx!
  3. Jenny Hoorn:
    17 augustus 2017
    Hallo dat ziet er mooi uit.Daar kun je zeker lekker relaxen en vast de eerste belevenissen overdenken en het een plek geven.Het zal zeker heel apart zijn dat er nu meer nederlanders zijn dan chinezen.Nog maar fijn genieten deze week.

Groetjes COr,Jenny,Susanne en Edwin
  4. Lapreetjes:
    17 augustus 2017
    Hoi hoi, wat een mooie omgeving daar waar jullie nu zijn. Alleen staat er wel een hele rare chinees op die ene foto

Groetjes van ons, de Lapreetjes