di en wo dag 6 en 7 Guangxi

22 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Hoi allemaal gisteren een relaxdagje gedaan.Lekker bij en in het zwembad in de koele kamer of onder de ventilator in de schaduw bij ons vaste tafeltje het is echt te heet om in de zon te zijn.Maar het is hier prima te doen ,gisteren ben ik nog wel een wandeling langs de rivier gaan maken dat is zo mooi daar.Je ziet hier veel bruidjes die op de foto gaan bij rijstvelden of voor de bergen.Mensen die in het land bezig zijn en hun was doen enz.Ook zitten hier gekko.s en hele mooie libellen en megagrote vlinders met hele velle kleuren die krijg ik nog niet op de foto helaas.Het personeel is hier zo supervriendelijk .ik heb echt een vriendin hier daar sta ik mee op de foto zo schattig en vrolijk is die.Gisteravond zijn we met een bus met nog andere mensen van hier naar een lichtschow geweest. dat heet impression sanjieliu.Deze show is in elkaar gezet door degene die ook de olympische spelen in elkaar gezet heeft.Het was echt megadruk 3.500 mensen die kwamen kijken en heel veel deelnemers ongeveer 600 die verkleed waren liedjes zongen,vissersmet aalscholvers fakkels de bergen waren verlicht het was echt supermooi het leek wel een sprookje helaas hebben we maar 1 foto die een beetje gleukt is met de maan jammer het was zo mooi.Vandaag gaan we lekker een beetje aanrommelen ik ga zo nog even een wandeling maken daarna lekker zwemmen ,heel lekker hier dat iedereen een beetje ze eigen gang kan gaan omdat het op een terrein is hier best groot lekker eten en drinken bestellen wanneer je wil zwemmen ook als je alleen bent is het prima ,praatje maken met die en die echt wel gezellig hier beetje camping gevoel maar de kamer zijn gezellig en alles wat je nodig hebt.Met Laura en Annika en de dieren gaat het ook goed in Lhee daar ben ik blij om.Heb ook de zon naar jullie toegestuurd omdat wij zat zon hebben haha.Ga zo even weer bij de rivier wandelen kijken of ik slangen zie tot later dikke kus voor allemaal xxxxxxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa en Oma van der Made:
    22 augustus 2017
    Het is weer een fantastisch en gezellig verhaal.
    Wat hebben jullie het goed.Het wordt straks als jullie thuis zijn gewoon wennen om de dagelijkse bezigheden weer te doen. Geniet nog maar lekker want deze week gaat best snel.
    Liefs en dikke knuffels!
  2. Lenie:
    22 augustus 2017
    Heel mooi daar fie show zal wel heel mooi geweest zojn zo te zien geniet er nog even van en tot volgende maand in callantsoog
  3. Willem en eva:
    22 augustus 2017
    Hè daar ziet er allemaal wel mooi uit hoor
    En gelukkig is het ook nog steeds mooi weer bij jullie
    Alhoewel het misschien een beetje te heet is maar beter. Dat als heel de dag regen
    Nou geniet nog even een paar dagen want voor dat je het weet ben je weer terug
    Groetjes aan Marcel en de kids
  4. Karin:
    23 augustus 2017
    We gaan zeker nog FF genieten en wil nog niet naar huis maar we gaan eerst nog naar Hong kong ja leny en jurie tot over een maand en Eva nog even genieten dat je nog jong bent haha xxxxkus voor iedereen xxx