maandag aankomst lhee

28 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Hoi allemaal we zijn veilig thuis hoor.Gistermorgen vertrokken vanaf hong kong wat heel spannend was want er was weer een typhoon onze vlucht ging niet vertrekken om half 1 maar we moesten wel naar het vliegveld anders kwamen we er misschien helemaal niet meer vanwege de typhoon dus met taxi naar vliegveld van hong kong en daar ging onze vlucht dus niet door en zouden we om half 5 vliegen en dan zou onze andere vlucht niet aansluiten.Dus vertokken we naar Wenen en kregen daar om 12 uur snachts een hotel en moesten om half 6 weer vertrekken voor onze andere vlucht van 2 uur naar schiphol dus na een reis van zoon 30 uur zijn we nu thuis Laura is nog even hier even bijpraten en die breng ik later naar beilen we zijn ook wel weer blij dat we thuis zijn ook alle dieren weer even knuffelen en we zijn erg moe maar ja dat is niet zo gek na zoon reis later voeg ik nog foto,s toe dikke knuffel karin en marcel ruby en yina xxxxxxxx

1. Jenny Hoorn:
    28 augustus 2017
    Jee wat een lange terug reis maar fijn dat jullie weer goed thuis zijn gekomen.Vakantie is fijn maar thuis komen is ook weer fijn.Spreek je later.

Groetjes Jenny
  2. Yelissa:
    28 augustus 2017
    Ahh ook wel fijn dat jullie weer thuis zijn! Aardige reis achter de rug.. Maar jullie hebben heel erg genoten en veel beleefd! Gaaf hoor! Nu even lekker bijkomen en nog steeds mooi weer! xx
  3. John & Yvonne:
    28 augustus 2017
    Zozo dat was een lange reis zeg, maar weer veilig thuis gekomen gelukkig.
    geniet nog lekker na!!!
    Xxxxx
  4. Greta:
    29 augustus 2017
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn van jullie onvergetelijke reis! Nu foto's bekijken, selecteren, album maken, kortom; nagenieten!
    Bedankt dat we jullie mochten volgen.
    Liefs, fam. Rubingh
  5. Karin:
    30 augustus 2017
    bedankt allemaal voor het meebeleven was leuk nu nog even moet de jetlag weg hahxx