Speciale 2 de dag Chenzhou tehuis Yina

14 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Na geslapen te hebben op een heel hard bed ontbeten in het hotel was prima.Vanmorgen zaten we beneden te wachten op gids en chauffeur.Maar die kwamen niet opdagen.Het bleek een fout te zijn van hun kant.We vetrokken om 10 uur een uur later dan dat wij hadde staan.Na veel vast te staan met de taxi in het verkeer toch aangekomen in het tehuis van Yina.Twee mensen van de staf ontvingen ons de gids vertaalden onze papieren.Yina en Ruby kregen een mooi rood t shirt met welcome home Chenzhou erop.Het oude gebouw van het tehuis waar Yina haar eerste 14 maanden heeft gewoond stond er nog.We konden er niet in dat was te gevaarlijk wel konden we gfoto,s maken dat heb ik dus ook gedaan en veel haha.In het nieuwe gebouw kregen we een rondleiding er waren 80 kindren en nu ook veel bejaarden.In Ruby haar tehuis waren de kinderen allemaal naar pleeggezinnen daar waren alleen bejaarden.Wel beter voor de kinderen denk ik.In het tehuis van Yina lagen alle kindjes in ledikantjes tegen elkaar aan.

En toen zomaar uit het niets werden we voorgesteld aan een verzorgster die er al 18 jaar werkt.En die Yina dus ook verzorgd heeft.Wauw ik moest mijn tranen weer tegenhouden.Dus wat foto,s van Yina en verzorgster gemaakt natuurlijk.Wat bijzonder weer zeg.Daarna kregen we heerlijk chinees eten in de kantine met een ronddraaiende plaat lekker gegeten met staf,onze gids ,chauffeur en wij.Dit bezoek was ook weer geweldig en bijzonder ben echt blij voor de meiden dat ze alle 2 superleuk ontvangen zijn deze dag en die van Ruby waren zooooo mooi nu lekker verder genieten morgen gaan we met de gids op pad tot later dikke knuffel voor allemaal xxxxxxx

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. John & Yvonne:
    14 augustus 2017
    Mooi verhaal weer, kreeg er een beetje kippenvel van....
    weer een dag die niemand jullie afneemt!!!!
    Xxxxx
  2. Karin:
    14 augustus 2017
    Ja zo is dat John en Yvon echt mooie dag weer xxxx
  3. Yelissa:
    Mooi & indd bijzonder!! xx
  4. Corrine:
    14 augustus 2017
    Wow, we hebben een paar dagen minder bereik gehad. Nu weer helemaal bijgelezen :). Wat ontzettend bijzonder voor de meiden en jullie moet deze reis zijn. Groetjes uit Zweden xxx
  5. Jenny Hoorn:
    14 augustus 2017
    Weer een verhaal met een kippevelmoment.Wel leuk dat de verzorgster van Yina er ook nog was. Dat was zeker heel bijzonder.
    Hebben ze daar alleen maar stokjes om mee te eten of ook wel mes en vork.
    Fijne dag morgen en tot later.
  6. Willem en eva:
    14 augustus 2017
    Ook weer zo.n mooie dag die je niet snel meer zal vergeten geweldig !!! Ook super al die foto,s je leest het verhaal en we hebben er ook beeld bij mooier kan niet nou jullie vakantie kan al niet meer stuk met al die mooie momenten dikke kus voor jullie allemaal van ons xxxx
  7. Opa en Oma van der Made:
    15 augustus 2017
    Eindelijk weer internet . Wat is het toch reuze fijn dat jullie zo lief zijn ontvangen. En dat de verzorgster van Yina er ook nog was echt bijzonder . Deze reis is fantastisch om nooit meer te vergeten. Het is voor Ruby en Yina ook een mooie ervaring . En de reis die jullie maken is zo mooi uitgestippeld daar hebben wij veel bewondering voor. Soms denken wij dat jullie al drie weken weg zijn,maar dan is het vijf dagen.
    Het is echt veel wat jullie doen geniet er maar lekker van .
    Wij doen het ook van de verhalen! Veel liefs!❤️
  8. Karin:
    15 augustus 2017
    Ja pa en ma made we doen heel veel Marcel heeft alles uitgestippeld ben verbaasd hoe je dat hartje erbij gedaan hebt haha en ja gaaf he Wim en Eva om een beetje mee te reizen met ons en ja onze vakantie kan al niet meer stuk met die 2 speciale dagen corrine en Paul veel plezier in Zweden leuk dat jullie meelezen China heeft goeie verbinding tot nu toe lente en yell is succes met huis of is het al klaar? Jenny bijna overal alleen maar met stokjes eten sommige dingen is best lastig maar ja als je trek hebt lukt het steeds beter John en Yvon heb al aardig wat kippenvel momenten gehad haha Angelique fijn dat je rug beter is en dat het goed gaat met je hond liefs voor allemaal xxxxxxxxx
  9. Mirjam Bouwer:
    15 augustus 2017
    Wat leuk en bijzonder om dit allemaal te lezen,zal ook wel emotioneel zijn voor jullie.
    Veel plezier weer allemaal!
    Groetjes,
    Mirjam