Vrijdag dag 2 naar Gao''an speciale dag!

11 augustus 2017 - Nanchang, China

Vanmorgen vroeg ontbeten in het hotel.Om 8 uur met de taxi van Nanchang de hoofdstad van Jiangxie naar het tehuis in Gaoán.We hadden een gids en taxichauffeur mee.Na een uur waren we er.Wauw wat een warm welkom voor Ruby.Er hing een groot spandoek met welcome home en haar chinese naam toen schoot ik bijna vol vond het zo gaaf voor haar.We werden vriendelijk ontvangen door 2 directeuren.Er werd een grote watermeloen aangesneden en we kregen water en druiven.De gids vertaalde alles.Toen gingen we op weg naar een echt superchinees restaurant.Toen we net wegreden bij het tehuis werd er vuurwerk afgestoken voor Ruby dat doen chinezen altijd bij een bijzondere gebeurtenis.het personeel ging mee ook de directeuren dus.Prachtig ingericht het restaurant mooie bomen en wij kregen een aparte kamer met van die ronddraaiende plateaus met heel veel lekker eten en drinken.En ja soms hadden ze wel lol om mijn gevecht met de stokjes eten haha.O ja toen we nog bij het tehuis waren trok de directeur nog even wat pelpinda's uit de grond die Ruby mee mocht nemen.En ze kreeg daar ook nog een heel mooi fotoboek met foto,s van Gaoán en ze hadden het persoonlijk gemaakt door een foto van haarzelf er tussen te zetten echt mooi.Heerlijk gegeten het was supermooi en bijzonder om daar te zijn ook Ruby vond het geweldig.Daarna 1 uur terug met de taxi naar hotel even chillen daarna naar het tengwang paviljoen aan de Gan river gegaan dat zien wij vanaf ons hotel.Dat zijn dus al die chinese gebouwen prachtig mooi om te zien.Op het laatst hele harde regen die niet stopte.De chinezen ook al hebben ze paraplu's gaan er echt niet doorheen.Wij toen het ons te lang duurde wel het is toch heel heet dus een gratis douche haha.We werden toen wel heel erg bekeken.Ruby en Yina vonden het heerlijk door de regen even afkoelen hoewel je het dan nog niet koel hebt.Vanavond gaan we lekker avondeten in het hotel het was een superdag.Deze dag hebben we mooi binnen top tot later liefs xxxxxxkarin

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Opa en Oma van der Made:
    11 augustus 2017
    Wat een bijzonder verhaal ik kreeg er kippenvel van en de tranen liet ik lopen.
    Wat een fijne vakantie hebben jullie dit is een reis om nooit meer te vergeten.
    Heel veel liefs van ons!
  2. Claudia:
    11 augustus 2017
    wauw, wat super mooi verhaal. Ik schiet ook vol, wat ontzettend fijn voor ruby!! tis jullie zo gegund deze mooie reis!! ik blijf jullie volgen super leuk dit !! dikke knuffel voor jullie allemaal xxxx
  3. Karin:
    11 augustus 2017
    Liefs terug pa en ma made en Claudia en voor iedereen een dikke knuffel xxx
  4. John & Yvonne:
    11 augustus 2017
    Wat een mooie bijzondere dag moet dat geweest zijn voor jullie met mooie herinneringen en mooie indrukken, zeker voor ruby heel speciaal.
    Mooie foto's ook weer.
    xxxx john&Yvonne
  5. Yelissa:
    11 augustus 2017
    Wauw! Wat mooi om mee te maken zeg! Heel mooi dat ze dat zo hebben gedaan! xx
  6. Jenny Hoorn:
    11 augustus 2017
    Wouw wat leuk voor Ruby.Ook ik kreeg bij het lezen van dit verhaal de tranen in de ogen.
    Gaaf en wat een leuke ervaring voor Ruby.Deze herinnering zal ze altijd bij zich houden.
    Hopen dat Yina ook zo n ontvangst krijgt.
    Tot later xxxx Jenny
  7. Willem en eva:
    11 augustus 2017
    Zooooo wat mooi wij schoten ook vol tijdens het lezen wat een geweldig ontvangt echt super!! je moet toch altijd afwachten hoe het zal gaan maar dit had je niet durven dromen we vinden het leuk dat we ook foto,s kunnen bekijken en met het verslag erbij lijkt het net of we er ook een beetje bij zijn echt leuk veel plezieeeeeeeeeer kus van ons xxxxx
  8. Lapreetjes:
    11 augustus 2017
    Wat een warme ontvangst, geweldig gewoon. En dat spandoek, gaaf dat ze dat gedaan hebben.

Groetjes
  9. Karin:
    12 augustus 2017
    Ja leuk he dat jullie ook een beetje in China zijn ja was echt super xxxxx