zaterdag laatse dag Hongkong

26 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Hallo allemaal,gisteravond zijn we naar de licht en lasershow van Hongkong geweest dat was leuk maar echt niet te vergelijken met de lichtshow van Nanschang,We waren denk een beetje verpest want dit vonden we nu niet bijzonder meer haha.Daarna met een boot over gevaren van hongkong naar hongkongeiland.Vandaag ben ik met Yina wezen winkelen en naar de markt geweest Yina leuk shirt gescoord van adidas ,Ruby ging even chillen en Marcel ging naar maritiem museum van hongkong.Wat een drukte is het hier echt overal zijn honderden mensen en stikt van de auto,s en taxi,s .Het is echt een gekkenhuis ,leuk om te winkelen en markten maar ik vind wel alles wat we hiervoor gedaan hebben dus sjanghai,Hunan,Jiangxi,Guangxi veel mooier en gaver dan dit.Is leuk om hier te zijn en een keer mee te maken maar ik mis China de geuren,kleuren alles eigenlijk maar de laatse dag hebben we goed besteed.We zijn met de metro en daarna taxi naar Victoria peak gegaan op hongkongeiland dat was een mooi uitzicht de ene kant kijk je naar zee de andere kant kijk je op hongkong zie foto,s we hebben in een supergoed restaurant gegeten met superuitzicht dus met sapjes in lichtgevende glazen die we ook meekregen en allemaal visgerechten echt lekker.Straks gaan we koffers inpakken morgen nog even ontbijten in het hotel en dan nemen we om 9 uur een taxi naar het vliegveld in hong kong.En als het goed is komen we zondagnacht ergens thuis om een uur of 2 denk ik.We hebben echt een supervakantie gehad en de meiden ook die willen wel weer naar huis ook.Ik had nog wel een maand in China willen blijvenmaar wil ook wel weer naar huis voor de dieren.Maar we hebben het top gehad.Leuk dat jullie meegelezen hebben en gereageerd heb niet altijd terug gereageerd maar ja we hadden hier dingen te doen haha.Mijn app doet het trouwens niet meer en dit was mijn laatse berichtje liefs voor allemaal en een dikke kus xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1. John & Yvonne:
    26 augustus 2017
    Geniet nog even.
    wij vinden de reisverhalen heel leuk en ook erg leuk om met jullie " meegereisd" te hebben. Jullie hebben mooie dingen meegemaakt en mooie herinneringen die jullie altijd bij zullen blijven!! Hele goeie reis terug en tot snel weer.
    liefs van ons voor alle 4
    Xxxxxxx
  2. Jenny Hoorn:
    26 augustus 2017
    Fijn dat het een super vakantie was.Goede terugreis gewenst.

Groetjes van ons
  3. Willem en eva:
    Goede terug reis xxxxxxxxxxxxxxx
  4. Lenie:
    27 augustus 2017
    Een goede reis terug naar huis en tot ziens het was leuk om te lezen allemaal je bent een goeie schrijfer
  5. Mirjam Bouwer:
    27 augustus 2017
    Leuk om jullie reis een beetje meegemaakt te hebben,fijne terugreis allemaal!
    Groetjes,
    Mirjam
  6. Corrine:
    28 augustus 2017
    Wat een superervaring! Heel gaaf om mee te lezen. X
  7. Karin:
    28 augustus 2017
    dankjewel allemaal we zijn thuis xxx