zondag dag 5 Guangxi

20 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Vandaag hebben we fietsen gehuurd en hebben 20 km.gefietst langs de Yulong river.Het was bloedheet 37 graden maar was wel prachtig zo kwamen we langs rijstvelden zie foto,hoge bergen de rivier,het was echt het oude china ook bijna geen verkeer allemaal huisjes waar de mensen leven en gewoon hun was wassen in de rivier,mensen die met een stok op hun schouders 2 emmers dragen met daarin water of fruit.Mensen die in bomen hun fruit plukken en ook verkopen langs de weg geweldig om te zien.We zijn over de Yulong bridge gefietst waaronder allemaal toeristen op die bamboevlotten varen.We hebben in een restaurant gegeten waar ze aleemaal fuit vers persten zie foto we hadden mangosap.sinasappelsap en een fruitsalde noodlesoep,noodles en sandwishes was superlekker en met al dat fruit konden we er weer tegenaan.Hier in de giggling tree is het ook heel gezellig het is een komen en gaan van mensen en met iedereen heb je wel een praatje met sommige wel uren lang heel gezellig.Zo waren er toen wij hier kwamen bijna alleen maar nederlandse gezinnen met adoptiekinderen nu heel veel franzen,spanjaarden,en een nederlands lesbisch stel die 11 maanden china rondreizen per fiets en ik dacht dat die 20 km. al heel wat was vandaag in de hitte haha nou ja hun liever dan ik fietsen is leuk maar als je dat een hele dag gaat doen in dit weer dan spoor je volgens mij niet haha bij thuiskomst kon je ons en onze kleding uitwringen dus weer lekker een douche bij het zwembad en zwemmen zalig morgen word het nog heter geloof ik maar morgen gaan we lekker chillen tot later dikke kus voor allemaal xxxxxx