do.aankomst Hongkong en vr.dag 2

25 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Hoi allemaal,gisterochtend om half 7 vertrokken vanaf Guangxi.Met een taxi naar het treinstation gebracht daar met de trein naar de boot gegaan ruim 2 uur gevaren.En om 6 uur in de avond aangekomen bij ons hotel.De typhoon was gelukkig verdwenen anders hadden we hier ook niet heen kunnen gaan.Even vuitgepakt prima kamer alleen de ligging is gewoon aan de weg.Gelijk daarna savonds wezen eten en naar de skyline van Hongkong gegaan supermooi.Hongkong is zo heel anders dan China we kwamen met de taxi hier die rijd dus lings je hebt hier ook ander geld dan in China.Het is hier niet normaal zoveel winkelstraten en megadruk en alle nationaliteiten zijn hier.Hier is alles winkels of hotels,ook al gewinkeld de ene straat is de adidasstreet,de sneakerstreet,pumastreet enzzz ook hele dure zaken al die dure merkwinkels heb je er en starbuks weet niet of ik het goed schrijf maar daar moesten we van Yina heen haha  niks bijzonders vond ik hun van die shakes marcel en ik coffee en croissants.Vandaag naar oceanpark geweest een combipark van dieren,pretpark attracties enzz. echt megagroot en mooi niet te vergelijken met parken in nederland zo gaaf en groots opgezet allemaal.Vandaag met ruby en yina op het dak van het hotel gezwommen heerlijk zwembad.We zijn hier al met de taxi,metro,tram en bus geweest ,je hebt hier ook van die markten waar je kan afdingen zijn we ook al geweest we zitten midden in het centrum dus van alles te doen.Vanavond gaan we nog naar de skyline en een boottocht maken er is hier ook weer zat te doen.Het hotel is luxe en vanmorgen superontbeten.marcel doet dalijk nog even de foto,s toevoegen dikke kus voor allemaal tot morgen xxxxxxxxx

1. John & Yvonne:
    25 augustus 2017
    Fijn dat de tyfoon weg is, toch wel spannend en t zou zonde zijn van jullie reis, mooie stad hè Hong kong, je kijkt er je ogen uit, idd zoveel winkels. De avond is ook erg mooi en vooral de skyline met de verlichting.
    Heel veel plezier en geniet van Hong kong xxxxxxx
  2. Mirjam Bouwer:
    Hoi,
    Wat leuk allemaal weer.Moest wel aan jullie denken vanwege het nieuws van die tyfoon.
    Gelukkig hebben jullie er niet veel van meegemaakt,als ik het zo lees.
    Veel plezier weer!
    Groetjes,
    Mirjam
  3. Karin:
    25 augustus 2017
    Ja Mirjam en Yvon niks meer van te zien van Typhoon was heel erg bruisende stad hoor Yvon lichtschow in nanchang was nog veel mooier maar zat te zien hier xxx
  4. Jenny Hoorn:
    Leuke foto s.
  5. Hendrik Jan:
    26 augustus 2017
    Ik krijg bijna tranen in mijn ogen, Marcel schrijft zo roerend, ik ben der kapot van ik hoop dat de terugreis ook goed verloopt want ik heb e lezen, dai't hatstikke goed gehad heb't mit de kinders en de reize , arg veule komp der op jullie of, in hele korte tiet dus, wanneer ai der weer bint zullen jullie der nog wellies over praten,wat ai wel op e'markt heb, maar op dat moment niet bij stille stoat , groeten uut Lhee
  6. Karin:
    26 augustus 2017
    Ja leuk he Jenny en Hendrik Jan moest FF 3x lezen wat je schrijft haha drenths is zo anders dan chinees en Marcel schrijft niet hoor tot in lhee xx