wo dag 8 laatste dag GuangxiYangshuo

23 augustus 2017 - Yangshuo, China

Ni Hao allemaal,gisteren heb ik zelf nog een hele mooie wandeling langs de rivier gemaakt daar een tijdje gepraat met een chinese vrouw die engels kon heel bijzonder leuk.Vandaag zijn Ruby Yina Marcel en ik met een taxi naar Yangshuo city geweest,Naar de locale market toen we aankwamen bij de eerste lokale markt zijn we amper binnengeweest wat vreselijk wat een stank bonken vlees lagen er op tafels dus we hebben niks gezien achteraf maar gelukkig dat we niet tegen die stank konden want daar werden katten en hond verkocht om op te eten hoorde we later van nederlanders hier.Tja dan besef je wel dat we hier in China zijn gaan hier iets anders met eten om en eten zowat alles.Daarna naar een andere lokale markt daar verkochten ze ook van alles fruit groente vissen garnalen padden die zaten in netjes gevangen staat geloof ik op de foto,s maar daar stonk het niet zo.Nog even naar west street geweest daar kan je alle souveniers kopen Yina en ik nog een leuke waaier gekocht die we gelijk nodig hadden en Ruby een leuk pandabeertje waar we dus ook weer voor moesten afdingen voor de waaiers en panda anders betaal je de hoofdprijs.Nog even daar bij de rivier geweest en mac.donald gegeten.,Daarna heerlijk gezwommen in het zwembad hier Ruby Yina en ik Marcel zwemt niet die lijkt op een chinees haha die houden niet van water over het algemeen.Ongelooflijk dat we een week al hier zijn gaat zo snel en het is hier zo mooi met die rivier en bergen dat heet trouwens het karstgebergte ,weslapen nog 1 nachtje hier en dan morgenochtend heel vroeg vertrekken we naar Hong kong voor een paar dagen,we hoorden van onze taxichauffeur dat daar nu een typhoon is maar die houden we in de gaten waarschijnlijk is die morgen al over ,we gaan nog even hier genieten en morgen of overmorgen ben ik er weer en geen zorgen over de typhoon want als het gevaarlijk is dan gaat onze trein en boot erheen niet dus komt goed dikke kus voor allemaal xxxxxxxxxx

1. Opa en Oma van der Made:
    23 augustus 2017
    Het is weer een hele belevenis wat jullie hebben gedaan ik moest wel even lachen hoor een zeeman die niet van water houdt.
    Door al deze vakantie verhalen heb ik soms het gevoel dat jullie al maanden in China zitten.
    Jullie hebben echt veel ondernomen.
    Leuk hoor! Liefs van ons en vier klapzoenen.
  2. Karin:
    23 augustus 2017
    Haha pa en ma made ja een zeeman die niet van water houd dikke klap zoenen terug xxx
  3. Willem en eva:
    23 augustus 2017
    Hai nou jullie hebben het er heerlijk is maar goed dat jullie die markt niet op gegaan zijn lijkt mij zou erg al die hondjes en katten dan had je ze allemaal gekocht denk ik wat een mooie soort bloesem boom die roze op de foto zou ik wel in mijn tuin willen prachtig hoop wel dat die thyphoon snel weg is en jullie weer lekker verder kunnen genieten kus van ons xxxx
  4. Yelissa:
    23 augustus 2017
    Oh bah, dat zou ik ook niet willen zien hoor op die markt!
    De Typhoon in Hong Kong was net een stukje op het nieuws!
    Voorzichtig hoor en genieten! xx
  5. Jenny Hoorn:
    23 augustus 2017
    Hallo Karin en de rest.Het was weer fijn om iets te lezen.Het schiet nu al op.Wel jammer maar voor het gevoel zijn jullie al heel lang weg.Ik ben zelf net terug uit Scheveningen.Ben met Susanne naar de Lion King geweest.Was ook super gaaf.Nog fijne dagen daar.
  6. John & Yvonne:
    24 augustus 2017
    Hoi, leuk verhaal weer, zeker van die zeeman die niet van water houd. haha.
    idd gaan ze in Azië anders met de dieren om, wij hebben het ook gezien, en wil je ook niet zien.
    jullie genieten wel enorm, hopen dat in Hong kong alles rustig verloopt.
    is een super gave stad, geniet ervan, veel plezier daar. We zijn benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben.
    liefs van ons xxxx
  7. Opa en Oma van der Made:
    25 augustus 2017
    Zo,zo het zit er nu bijna op.Het is weer zeer bijzonder deze belevenis in Hong Kong.
    Af en toe denk ik ze komen toch wel terug naar Nederland.Jullie hebben echt genoten .
    Wat hebben jullie veel gedaan en gezien.
    Veel liefs en vier flinke omhelzingen.