aankomst Chenzhou

13 augustus 2017 - Chenzhou, China

Vanmorgen na het ontbijt in Nanchang vertrokken met een taxi naar het treinstation.De treinreis duurde 3 uur we hadden lekker eten en drinken voor onderweg mee.Onderweg hele hoge bergen wat ook opviel heel veel lege huizen en flats en heel veel nieuwbouw ze willen hier dat de mensen van het platteland allemaal naar de stad verhuizen.We kwamen aan in de provincie Hunan en zitten in een hotel in de stad Chenzhou hier wonen al zo 4 miljoen mensen.Het hotel is ook weer mooi we treffen het de treinreis ging ook prima maar zonder marcel zouden we niet in de goeie trein zitten haha.Toen we uitstapten wisten we wel gelijk dat het hiervoor wel heet was maar dat we niet mochten klagen als je deze temparatuur voelt haha maar ja we zijn nu al wat gewend. We zijn een eettent ingegaan en hebben op een kaart allemaal chinees eten besteld ook groenten en van alles en lekker dat het was mmmmm soms moet je gewoon even een gok nemen kan natuurlijk tegen vallen maar echt niet dus nog even op een plein gewandeld en daar waren kindjes visjes aan het vangen en het verkeer hier is net zoon gekkenhuis als in Nanchang maar we snappen het gewoon doorlopen dan stoppen ze uiteiendelijk wel anders kom je niet aan de overkant van de weg.Op de foto,s zie je de visjes,het uitzicht uit trein,de trein,uitzicht uit hotel,het hotel,de nieuwbouw overal bouwen ze ,nu gaan we lekker opfrissen en chillen want morgen gaan we naar het tehuis van Yina trouwens heel leuk jullie reacties ,o ja ook heel leuk dat er hier heel veel met de paraplu lopen tegen de zon dikke kus voor iedereen tot later xxxxxliefs

1. Angelique:
    13 augustus 2017
    Wat een avonturen beleven jullie, heel gaaf. Ik had nog wat in te halen, is erg tof om zo mee te reizen. Wel wat punten van herkenning China is denk heel anders maar sommige dingen zie je overal in Azië.
    Heel veel succes en plezier morgen, wordt vast weer een hele bijzondere dag.
    (Rug en boef gaan goed) kus
  2. John & Yvonne:
    13 augustus 2017
    Fijne dag morgen, zal wel weer er enerverende dag gaan worden.
    geniet ervan allemaal!!! Xxx
  3. Jenny Hoorn:
    13 augustus 2017
    Leuk om ook dit weer te lezen .Leuke foto s vooral die waar Marcel op staat met z n roze koffer,ha ha
    Hoop dat Yina morgen ook een mooie dag heeft.

Groetjes en tot later