aankomst Nanchang donderdag dag 1

10 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Gisteravond nog even dimsum gegeten was erg lekker.Vanmogen om 7 uur ontbeten en om 8 uur met een taxi naar het treinstation,Daar hadden we een treinreis geboekt naar de provincie Nanchang.We wisten niet wat we zagen zo groot en vreselijk druk het leek wel schiphol.In een luxe trein die 300 km. per uur reed waren we in 4 uur in Nanchang.Veel te zien onderweg het werd steeds mooier en groener en veel bergen.Daarna ongeveer nog een half uur met de taxi.We herkenden onderweg niks van 15 jaar geleden.Behalve het grote reuzenrad.We zijn nu in het Swiss grand Nanchang hotel.Ruby en Yina eenkamer een stukje verderop.We zitten op 36 hoog ontzettend luxe en mooi hier.Een bad en luiken ook bij de badkamer die automatisch omhoog gaan.En een ontzettend mooi uitzicht,op het water met bootjes en een chinees park met allemaal van die schattige chinese gebouwtjes.Marcel en ik een stukje achter ons hotel gewandeld en JAAA dit is het China waar ik zo ontzettend van hou.Vele kleine en soms armoedige winkeltjes en eettentjes maar zo gezellig.Hier schijnt ook de zon dus dat word smeren.In schanghai was het wel bloedheet maar geen zon.Ruby was erg moe en bleef in het hotel Marcel Yina en ik hebben lekker een steak gegeten .Ruby noedelsoep in haar kamer.In de avond prachtige lichtshows vanaf onze hotelkamer te zien.Echtoveral zitten lichtjes op echt geweldig nu gaan we chillen morgen naar het tehuis tot later liefs xxxxxx doeiiiiiiiiiiiiiixxxxxxxxxxx

1. Opa en Oma van der Made:
    10 augustus 2017
    Wat een prachtig verhaal weer en wat genieten jullie alles in de verhalen is zeer positief.
    Heel fijn dat het allemaal zo goed gaat en dan de reis met de trein ook zo mooi . Hoop dat Ruby
    straks weer lekker mee gaat met jullie.
    Wij hopen nog veel dagen jullie reisverhalen te
    lezen, maar het kan zo over zijn want dan is er geen internet meer. Veel liefs!
  2. Jenny Hoorn:
    10 augustus 2017
    De treinreis was al een belevenis op zich denk ik zo n snelle trein.
    Het wordt morgen dus wel een beetje een spannende en vreemde dag denk ik vooral voor Ruby om het tehuis te gaan bezoeken.
    Een goede dag morgen en doorgaan met genieten.Tot horens
  3. Hendrik Jan:
    10 augustus 2017
    Blijf lekker genieten, is de trein nog op vele plaatsen gestopt of niet zo vaak want dat geeft dan natuurlijk veel oponthoud , morgen dus een spannende dag, vooral voor Ruby, of was het misschien al een beetje stress dat Ruby te moe was om mee te gaan ? groetjes en tot horens