reacties op jullie reacties

9 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Ja eindelijk Monique Dennis Anna Lee en Bowie kunnen jullie ook meegenieten haha en pa en ma made het is super leuk dat we toch zo contact hebben en Wim en Eva we wennen nu aan het weer heerlijk je hoeft niet na te denken wat je aandoet gewoon korte broek hemdje en slippers ook in de avond  en lente en yelis succes in het huis zou te heet zijn hier voor jullie denk en Laura en annika super dat het goed gaat met het verzorgen van de dieren toppers zijn jullie en Patrick succes met huizenjacht heb je het plaatse huis? John en Yvon als ik geld zou vragen om met Marcel op de foto te gaan zou ik rijk worden haha Leonie jurie en kies ik moet hier wel aan jullie denken vooral als we in een stadspark je zitten en van jullie geleerd dat we koffie in onze kamer hebben haha Claudia een hele dikke knuffel Liesbeth en Mirjam lezen niet mee of wel? Corrine en Paul een hele fijne vakantie alvast Mariska morgen gaan we naar nanchang en maken we foto's natuurlijk Angelique hoop dat je rug beter gaat en geniet met boef Greta heb wel wat opgestoken van jou verhalen van China zoals taxi nemen maar zelf kom je ook wel achter dat je niet te veel moet doen met zulk heet weer Jenny we doen rustig aan hoor en zijn da lijk zo gewent aan dit weer dat we bij thuiskomst hele dikke truien aandoen denk ik haha en Geertje en Hendrik Jan maak je geen zorgen dat we geen bier hebben we drinken chinees bier en die is heerlijk nou tot over een aantal dagen denk ik we gaan morgen naar nan hang dikke knuffel voor allemaal liefs Karin en de andere 3 xxxxxxxxxxxx

1. Willem en eva:
    9 augustus 2017
    Hai Marcel en Karin zie net op het journaal iets over een aardbeving in China ik weet dat China heel groot is maar hoop dat het niet bij jullie was xx
  2. Mirjam Bouwer:
    9 augustus 2017
    Hoi allemaal,
    Lekker aan het genieten daar,hebben de meiden het ook naar hun zin?
    Hopelijk hebben jullie daar geen last van de aardbeving,zag het net op het nieuws.
    Groetjes,
    Mirjam
  3. Karin:
    10 augustus 2017
    Hoi Wim en Eva en Mirjam ja China is heel groot geen aardbeving hier hoor in shanhai niet en nu in nanchang ook niet meiden hebben het ook naar hun zin het reizen en warmte zijn vermoeiend maar tussendoor chillen in onze luxe koele kamer xxx