4 de dag Guangxi giggling tree

19 augustus 2017 - Yangshuo, China

Hoi allemaal,allereerst lieve (o) ma van der Made van harte gefeliciteerd met je verjaardag de app ligt in China plat dus doe ik het even zo een hele dikke knuffel van ons alle 4.

Vandaag met een taxi naar Yangshuo city gegaan.Daar gewinkeld en op een markt geweest.Allemaal leuke souveniers en van alles te koop.Op de markt moest je afdingen.Ze noemen een prijs jij schrijft een lager bedrag op hun weer wat hoger en dat kan heel lang doorgaan.Dan moet je weglopen en zeggen dat je het niet doet.En dan komen ze met een veel lager bedrag.Dat hebben we op onze eerste reizen in China geleerd op de zijdenmarkt.Zo heb ik een heel leuk rokje en hesje gekocht wat dan bij elkaar op een jurkje leek .Ruby en Yina toch ook een pet en hoed gekocht.Bij de rivier geweest met watervallen en hoge bergen op de achtergrond.,supermooi.Daarna naar het stadspark allemaal chinezen die daar lekker chillen,slapen,kaarten dansen en heerlijke chinese muziek.Superleuk ik hopu er van.Daarna naar de burger king geweest voor de verandering.Bij thuiskomst(nou ja giggling tree) paste me rokje wel maar het hesje kwam ik met geen mogelijkheid in of ik ben te dik geworden of het zijn de chinese maatjes waar ik niet in kom ik hou het op het laatste haha;-))) Daarna lekker plonzen in het zwembad en dat is heerlijk dikke kus voor allemaal tot later xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

1. Opa en Oma van der Made:
    19 augustus 2017
    Gezellig hoor lekker shoppen! En de foto's vinden wij echt mooi zo kom ik ook zittend in mijn luie stoel in China. Wat een enorme reis maken jullie.
    Af en toe denk ik als jullie straks thuis zijn ben je gewoon weer aan vakantie toe. Zoveel hebben jullie gedaan. Nog een week lekker genieten
    Liefs en dikke knuffels.
  2. Angelique:
    19 augustus 2017
    Wat een mooie omgeving zitten jullie, echt heel tof! Lekker vakantie houden en genieten van een bijzonder land. weer even bij gelezen en is leuk om zo mee e reizen.

en over die kevers, dat zijn cicades en maken zo'n ongelooflijke herrie. net een filmpje op facebook gezet erover, deze is nog vriendelijk qua geluid maar kan je ze wel goed zien.
    Maar ze zijn best mooi met die doorzichtige vleugels.

kus Angelique
  3. Karin:
    19 augustus 2017
    Hoi Angelique ook gefeliciteerd met je mams ik heb geen facebook dus kan het filmpje niet zien xxxxx
  4. Mirjam Bouwer:
    Hoi allemaal weer,
    Haha Karin,zijn niet de chinese maatjes hoor,wij zijn gewoon geen twintig meer.

Leuk hoor om jullie weer zoveel plezier te zien hebben,geniet er maar lekker van,foto's zijn ook heeeel leuk.
    Groetjes,
    Mirjam
  5. Karin:
    20 augustus 2017
    Ja mooi he pa en ma en angeligue en Mirjam bedankt he haha we zijn geen 20 maar ook geen 40 meer hihi xx