Vrijdag dag 3 Guangxi

18 augustus 2017 - Yangshuo, China

Gisteren een heerlijke relaxdag gehad lekker bij het zwembad en op het terras lekker eten en drinken.Vandaag hebben we fietsen gehuurd en zijn we langs de rivier en bergen gegaan.Supermooie route het is nu 32 graden maar op de fiets is het beter te doen dan lopen .Omdat je dan een windje hebt van het fietsen heuvel af is gaaf dan ga je heel hard,Onderweg staan er allemaal kraampjes waar je van alles kan kopen .Hoeden,meloenen,en ander fruit.Op de rivier is het heel druk met bamboevlotten.Onderweg heb ik een leuke hoed gekocht die je hier echt wel nodig hebt voor je arme hoofd.Howel de meiden het gewoon zonder doen (dat staat natuurlijk raar).Een bezienswaardigheid hier is Moonhill de maan in de heuvels maar geloog mij het zijn geen heuvels het zijn echte megabergen haha.Nou dat was afzien en zweten de trappen leek geen eind aan te komen.Maar we hebben alle 4 de top bereikt en het uitzicht was fantastisch,dus het was wel de moeite waard.Je ziet het op de foto,s.Toen terug fietsen dat was veel zwaarder dan de heenweg haha ook veel heter geworden.Lekker hier gegeten en blij met ons zwembad demeiden nu lekker in hun koele kamer internetten en marcel en ik zitten aan het chinese bier tsingtao buiten lekker bier kortom genieten liefs van ons 4 xxxxxxxxxxxxx

1. Opa en Oma van der Made:
    18 augustus 2017
    Nou, nou dit is heel wat anders nu met de luie kont op de fiets. Leuk hoor! Het was weer genieten plus de nodige zweetdruppels.
    Terug bij het hotel kunnen jullie heerlijk de
    zweetdruppels in het zwembad afspoelen.
    Groetjes en nog veel plezier tot Zondag!
  2. Greta:
    18 augustus 2017
    Jaaa echt genieten daar hè! Was echt ons mooiste verblijf in China.
  3. Willem en eva:
    18 augustus 2017
    Nou jullie kunnen straks niet zeggen dat jullie niks gedaan hebben op de vakantie Ha,Ha prachtige omgeving daar zeg mooi lekker genieten van al het mooi,s daar xxxxxxxxxx
  4. Yelissa:
    Wauw, mooi daar zeg!
    Genieten! xx
  5. Jenny Hoorn:
    18 augustus 2017
    Mooie fotos en een leuke hoed.Dat is zeker genieten.
  6. John & Yvonne:
    18 augustus 2017
    Zozo nog sportief doen ook?? Haha
    wel een belevenis fietsen in China.
    Mooie foto's weer, prachtig daar.
    veel plezier en rust nog lekker uit.
    iedereen de groetjes van ons xxxx
  7. Karin:
    19 augustus 2017
    Ja het is hier echt prachtig echt vakantie hier lekker relaxen maar ook wel wat doen het is hier zo mooi te mooi om niet erop uit te gaan liefs voor allemaal xxx