shanghai aankomst

7 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Beste allemaal zondag om een uur of 11 waren Laura en annica bij ons met hond bij ons ook leuk voor luna na wat uitleg vertrokken Marcel Ruby Gina en ik naar Schiphol om 8uur volgen we naar Düsseldorf en om 10 uur vertrokken we naar Sjanghai tussendoor op Schiphol nog wat gewinkeld en gegeten de reis was best lang en allemaal bijna niks geslapen omdat je niet languit kan liggen haha toen we uit het vliegtuig stapten was dat best wel FF heet 38graden met een taxirit van een uur in ons hotel aangekomen mooie luxe kamers en goeie airco hoge gebouwen we zitten midden in de stad veel winkels heeeel veel eettentjes dus al wat gestopt en gegeten ook echt chinees wat het precies was weet ik niet haha het is hier 6uur later half 5 Chinese tijd waren we er de meiden kunnen goed tegen de hitte wij moeten nog even wennen nu lekker chillen in hotel foto's lukken nog niet komt later vast goed tot later xxxxxx

1. Opa en Oma van der Made:
    7 augustus 2017
    Fijn dat jullie er eindelijk zijn. Wel warm, maar ondanks de hitte wensen wij jullie veel plezier
    en geniet maar lekker met z'n viertjes
  2. John & Yvonne:
    Hoi Marcel, Karin, Ruby en Yina, fijn dat jullie goed aangekomen zijn,
    is idd een lange vlucht en vooral als je niet lekker kan slapen.
    vanaf nu verder genieten in China
    Liefs John & Yvonne xxx
  3. Greta:
    7 augustus 2017
    Ja, de grote reis is begonnen. Even rustig aan opstarten in het verre China en dan genieten! Heel veel plezier!
  4. Willem en eva:
    7 augustus 2017
    Hai.hai wat fijn dat jullie er zijn geloof ook gelijk dat het even wennen is 38 graden zit wel even een verschilletje in met Holland zal ook best indrukwekkend zijn de stad daar nou genietze daar xxxxx
  5. Jenny Hoorn:
    7 augustus 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Het zal zeker wel even wennen zijn aan de hitte.
    Eerst maar even bij slapen en dan weer gaan genieten.
  6. Angelique:
    8 augustus 2017
    Vliegen is saai..... maar op haar t avontuur! Veel plezier allemaal. Kus
  7. Corrine:
    8 augustus 2017
    Gaaf, hoor! Heel veel plezier en sterkte met de hitte!