2e dag Shanghaieditor Y.

8 augustus 2017 - Shanghai, China

Hoi iedereen.

leuk om jullie reacties te lezen. Vannacht heb ik heerlijk geslapen de andere 3 wat minder toch een beetje jetlag De meiden hebben een kamer tegenover ons we zitten trouwens in hotel Holiday inn expres.Vanmorgen prima gegeten in het hotel veel chinees eten maar gelukkig voor mij ook boterhammen en  jam ik ook blij haha. vanmorgen gingen we wandelen  naar een groot park maar omdat het zo heet was zijn we​ maar in een klein stadsparkje gaan zitten met veel water. Dat weten we ook weer, volgende keer pakken we een taxi. veel chinezen die slapen op de grond of een bankje. Het was nog heter dan gister. daarna gingen we lekker chillen op de hotelkamer. In de avond naar de Bund in Shanghai gegaan met een  taxi dus. De Bund is bekend van films en televisie. Het was supergaaf zo mooi al die hoge toren en boten met mooie lichtjes. Alsof je in een film bent. En Marcel en ik waren daar erg opvallend alleen maar chinezen. En Marcel werd gevraagd voor foto's maar dat wou hij niet natuurlijk. De meiden vinden het vervelend dat de chinezen Chinees tegen hun praten en ook gewoon doorgaan daar mee. Maar de Bund vonden ze ook geweldig en ze zijn blij dat ze wifi hebben. Nog even heerlijk gegeten op de Bund nu weer terug in  hotelkamer. Lekker chillen en morgen zien we wel weer. veel te doen hier alles kan maar niks hoeft. Want we hebben vakantie. Dikke kus voor allemaal

edititor Y.v/d Made

1. Opa en Oma van der Made:
    8 augustus 2017
    Wat fijn dat jullie het reuze naar de zin hebben.Heerlijk de dingen doen waar jullie
    zin in hebben. Daarna naar de koelte in het hotel.
    Ook de foto's zijn gelukt hoor!
    Heel veel knuffels van ons
  2. John & Yvonne:
    Ontzettend leuk de foto's
    Ziet er goed uit,
    Wanneer ze chinees tegen de dames praten vraag je gewoon om ondertiteling.
    Wel lekker elke dag chinees eten .
    Veel plezier, we volgen jullie

Karin, als ze met Marcel op de foto willen ,gewoon geld vragen hoor - kilo prijs.

Groet
    John&Yvonne
  3. Lenie:
    8 augustus 2017
    Marcel heeft nu één keer een fotogeniek hoofd dat zien die chinezen ook wel
  4. Yelissa:
    Mooie foto's!
    Genieten! X
  5. Jenny Hoorn:
    8 augustus 2017
    Leuk om weer wat te lezen .Maak je maar niet te druk met die hitte,doe maar kalm aan.
  6. Lapreetjes:
    9 augustus 2017
    Hoi luitjes,

Hèhè, nu kan ik jullie ook volgen. Hahaha de wifi is natuurlijk superbelangrijk. In elk geval ondanks de hitte hebben jullie het naar de zin. Groetjes van ons
  7. Lau & ann:
    9 augustus 2017
    Leuk om jullie verhalen mee te lezen! Marcel ons genieke fotomodelletje hahah
  8. Opa en Oma van der Made:
    10 augustus 2017
    Hallo allemaal even een kleine mededeling .
    Als jullie geen reactie van ons krijgt dan hebben wij geen internet meer dus zodra wij thuis zijn dan kunnen wij weer reageren.
    Nog veel plezier met z'n viertjes!
  9. Claudia:
    10 augustus 2017
    super leuk!! lekker genieten xxx