shanghai dag 3 (laatste dag hier)

9 augustus 2017 - Hong Kong Int Airport, China

Vanmorgen met de metro naar het museum gegaan.

Heel erg druk met chinezen dus opletten dat we elkaar niet kwijtraakten maar wel heel handig die metro is vlakbij ons hotel

De warmte is nu een beetje gewend en we kwamen aan in het natural history museum in Shanghai .

Een supergaaf museum met allemaal opgezette dieren skeletten levensechte poppen robots 4D theater fossielen en nog veel meer.

Als jullie mij kennen en ik zeg dat het een gaaf museum was dan was het dus echt gaaf want daar kom ik nooit haha.

Daarna nog in het park met allemaal watervallen geweest ik ging daar lekker zonder teenslippers lopen en in het water zitten dat vonden de mensen maar raar.

Nu nog even chillen morgen gaan we naar de provincie Nanchang waar Ruby vandaan komt heel vroeg op en dan ontbijten en met de trein mee heel veel zin in tot later allemaal dikke kus liefs xxxxxxxxx

1. Opa en Oma van der Made:
    Wat een
  2. Opa en Oma van der Made:
    9 augustus 2017
    Het ging even niet goed.
    Wat een prachtig verhaal weer en toch begrijp ik
    Karin dat jij het fantastisch vond in het Museum.
    Want jij bent een enorme dierenvriend en om dit allemaal te zien is vast bijzonder.
    Dus morgen naar de volgende plaats we zijn benieuwd hoe jullie dit ervaren en een ander hotel en misschien ander eten .
    Wij kijken er naar uit ! Veel liefs en vier dikke knuffels.
  3. Jenny Hoorn:
    9 augustus 2017
    Hallo fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.Het zal morgen best wel een beetje spannend en vreemd voor Ruby zijn om te zien waar ze vandaan komt.
    Hoop dat ze het fijn gaat vinden.

Groetjes en tot de volgende keer.